Cum a fost la Future of Media 2013?

future-of-media-2014

In urma cu cateva luni, pe 5 decembrie 2013, am participat ca Blogger Acreditat la Future of Media, eveniment organizat de Evensys la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Am mai participat si la alte evenimente organizate de cei de la Evensys.

Subiectele interesante despre viitorul Media in Online-ul din Romania au fost: Second Screen, On Demand TV, Social TV, Smart TV sau Real Time Marketing.

Tudor Galos, domnul cu un entuziasm dezapreciabil de exagerat pentru Microsoft, chiar daca lucreaza la ei, mi-a adus multe zambete pe fata.


O expunere in care sa aud mai multe despre cat de minunat e Microsoft nu am auzit niciodata. Nu-l accept, dar il inteleg, ia o paine de la Microsoft.

 

La un moment dat, dand curs invitatie lui Cristian Manafu de a pune intrebari invitatiilor de pe scena de la Future of Media 2013, am pus urmatoarea intrebare:

-Peste cat timp considerati ca bugetele de publicitate din Online Video le vor depasi pe cele din TV?

Am pus intrebarea asta avand in vedere ca YouTube a ajuns sa fie „decat” cel mai mare „trust” Media din USA.

Produce mai multi bani si profit decat orice Trust Media din USA. Atentie USA. Nu Romania. Adica acolo unde bugetele din TV sunt de X ori mai mari decat cele din Romania.

 

Si ce sa vezi! Un domn, cu minte pe sistemul vechi, sistemul de gandire in care TV-ul este tot ce vrea publicul astazi, in timp ce pana si batranii au deja cont de Facebook, imi da un raspuns pe masura viziunii domniei sale.

– Nu e buna intrebarea!

Abia astept momentul in care cei cu o astfel de viziune din trusturile TV nu vor mai fi suficient de bine platiti si „selectia naturala” din industrie va dovedi ce am intrebat.

 

Un alt moment a fost cel in care un stimabil, din nou unul din TV, ne invata pe noi, cei care totusi folosim si stim cam cu ce se mananca si cum Online Video, a declarat ca nu avem continut de calitate pe Netflix ci doar pe TV. Ei na. I-auzi bre! Da-te pe Netflix stimabile si nu mai vorbi prostii.

 

In rest cel mai mult am apreciat interactiunea dintre cei prezenti acolo ca participanti si nu neaparat ca invitati pe scena.

Am observat si invitati care au avut un cuvant de spus. Nu orice ci ceva adevarat, util si bun. Oameni care chiar stiu cu ce se mananca Media in Romania.

Dragos Stanca si Adrian Botan au fost doi dintre invitatii speciali care au avut un cuvant de spus. Nu doar unul interesant ci unul care sa fie si util.

 

Sper ca la urmatoarele editii ale Future of Media sa vad din ce in ce mai mult astfel de oameni care au habar de domeniul Media.

Am vazut o diferenta atat de mare intre realitate si povestile auzite pe scena, incat am devenit si mai motivat sa fac ceva in Media din Romania. Asta pentru ca desi avem ceva timp pana sa vina si la noi anumite lucruri facute dincolo, nu ne duce intuitia sa le observam si sa le intelegem.

 

Exista atat de multe oportunitati aici in Romania iar lipsa de viziune din domeniul online e cam singurul impediment ce ne mai poate retine.

Astept urmatoarea editie a Future of Media in care sa vad lucruri noi si o viziune deschisa despre cum stau lucrurile in Media.

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.