Reclama pentru firma ta sau a mea

Modul in care sunt realizate unele firme luminoase te lasa cu un gust amar sau cel putin indiferent atunci cand treci pe langa ele.

Foarte probabil Farmaciile sunt cam printre singurele locuri unde intri oricum pentru ca au o Firma Luminoasa afara cu o Cruce Verde.

Dar daca firma ta nu e o farmacie? Daca e altceva?

Te mai bazezi cumva pe faptul ca oricum clientii vor veni? Mare greseala.

In fond, chiar si o farmacie, daca nu are o reclama frumoasa si care sa atraga, clientii merg la urmatoarea.

Tocmai ce am terminat de publicat un articol despre noua mea Agentie TAPPDOT.

Si pentru ca lucrurile de care am nevoie pentru noua firma abia acum incep sa apara, mi-am dat seama ca mai exista ceva foarte important la o firma, ceva ce am omis.

E vorba despre O Reclama Luminoasa. Sau o Firma Luminoasa.

Daca ai vazut deasupra unei farmacii o „cruce de farmacie” sau „panouri leduri” pe la diverse locatii prin oras, atunci cu siguranta stii ce sunt acelea „firme luminoase„.

Sa nu ai o reclama la strada care sa atraga trecatorii e rau.

Cum s-ar zice e ca firma fara nume.

Poti alege sa nu folosesti o astfel de varianta pentru firma ta, dar nu se stie niciodata cand cineva care trece pe langa ar putea fi clientul tau.

Pe langa o promovare realizata intr-un mod profesional pe plan online, ai nevoie si de o reclama fizica.

Faptul ca e deja iarna si seara vine repede iti da inca un motiv sa beneficiezi de lipsa luminii pentru a-ti face si mai remarcata Reclama ta Luminoasa.

Intotdeauna vor exista metode de promovare vechi si care par trecute dar intotdeauna ele vor fi printre cele mai sigure si eficiente forme de promovare pe langa cele virtuale.

*Articol realizat in colaborare cu BlogSupport.

 

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.